خیلی حرف است گستاخی را به حدی برسانی که خود را لایق هم کلامی با امام زمان بدانی...
اقا جان ببخش منِ گستاخ نالایق را...باید محضرت تسلیت بگویم شهادت مادرت را...
تسلیت مهدی جان
ما را در سایت بی حسم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 118 تاريخ: شنبه 21 بهمن 1396 ساعت: 16:38
در جـهان تـا زنـده ام گـویـم ثـنای فـاطمه/دسـت حـاجت مـی بـرم سـوی خـدای فـاطمه/گـر بـرای درد بـی درمـان مـداوا طالبی/رایـگان درمان کـند دارالـشفای فـاطمه . . .
ما را در سایت بی حسم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 117 تاريخ: شنبه 21 بهمن 1396 ساعت: 16:38